Friday 22 July 2011

maafkan aku

assalamualaikum w.b.t. pada semua pembaca.
urmm..tadi aku ngan my cinta bergadoh..aku tahu salah aku..puas aku pujuk tetap macam itu.aku call die tak angkat..aku msg pn die tak reply.. urmm. .besar sangat ke salah aku..? Tak apalah..macam manapun aku harap dia dapat baca entry kali ini...(dalam bentuk 'PUISI' yg bertajuk MAAFKAN AKU)..

maafkan aku...
Kalau ada satu hari lagi..
Ruang dan waktu yang kumiliki...
Kalau ada satu hari lagi..
Aku ingin cinta dan sayang yang kau berikan padaku..
Memang salahku..
Maafkan aku...
Biarlah semua berlalu dan aku...
Hampir terlena dengan kelalaianku menghayun buaian asmaramu..
Maafkan aku...sekali lagi...
Bukan inginku begini..
Aku menangis sedih...
Kumohon sekali ini..
Teruslah merajai hati ini...
Maafkan aku...
Aku menangis sedih...
Maafkan aku...
Kerana sikapku yang seperti ini...
Aku mahu merubah semuanya hanya untuk dirimu..sayang...
Maafkan aku...
Aku mohon kali ini...
Teruslah bertahta dihatiku..
Tetaplah sabar membimbingku..
Maafkan aku...

3 comments: