Thursday 21 July 2011

puisi untuk SweetHeartyQu

Cayang..
aku tak pandai berbicara romantis..
dihadapanmu aku menjadi kaku..
tak terluah baris-baris cinta..
walau dihati meronta ingin kau mengetahuinya..
cintaku padamu bukan mainan..
tetapi sesuatu yang tulus tak ternilai harganya..
Cayang...
disuatu hari kau pasti akan tahu,
kau begitu penting dalam hidupku,
aku memerlukanmu lebih dari yang kau sangkakan,
aku mencintai dirimu lebih dari aku mencintai diriku..
Cayang...
buatlah puisi ini dalam tangkai hatimu.
agar setiap saat kau dapat merasakan getaran cintaku yang semakin kuat.
moga kamu mengerti hidup ini tidak selalunya indah.
tapi keindahan,ketenangn,dan keceriaan dapat kurasakan setiap kali memandang wajahmu yang membiaskan cinta yg tulus dan suci.
sesungguhnya,Cayangku aku ingin tua bersamamu..

No comments:

Post a Comment