Sunday 24 July 2011

Perniagaan saya ( fab`lous )

Apple Stem Sel Tawaran Harapan Untuk Penuaan dan kulit rosak
Apabila kita semakin tua, perolehan mengurangkan sel-sel kita bermakna kita boleh hilang kawalan ke atas bagaimana kulit kita umur. Sel stem epidermis yang diperlukan untuk membuat kulit baru yang sihat ini semakin berkurangan dan fungsi yang kurang cekap. Suatu penemuan yang berdasarkan penyelidikan stem sel tumbuhan yang menjanjikan boleh membenarkan anda untuk mengawal.


 
Fab'lous adalah makanan tambahan kesihatan yang sangat baik yang anti-penuaan dengan pelbagai faedah. Stem sel Loji teknologi yang mampu untuk mengekalkan, meningkatkan, membaiki dan meremajakan regenerasi stem sel badan kita sendiri yang penting untuk kecantikan, kesihatan & kecergasan sepenuhnya; dalaman dan luaran.

STEM CELL Fab'lous?
Phytocelltectm malus domestica telah memenangi hadiah taun 2008 inovasi untuk bahan aktif terbaik di eropah. Ia adalah revolusi anti penuaan,melindungi jangka hayat sel stem kulit, melambatkan penuaan sel-sel penting., membaiki dan membina sel-sel baru di dalam badan terutama pada wajah,jantung, pankreas, paru-paru, buah pinggang kita. Fab'lous diadun dengan bahan-bahan semulajadi seperti "acai berry, ekstrak pine bark, ekstrak grape seed, L-arginine, ekstrak kologen, guarana dan diperkaya dengan campuran 6 jenis buah berry yang terdiri daripada strawberry, billberry, raspberry, elderberry, blackcurrant dan red beet."produk fab'lous pertama di asia yang menggunakan apple stem cell dari "swizerland yang dikenali uttwiler spatlauber." yang menggandungi 92% kologen yang telah dipatenkan produk yang halal.

APAKAH STEM CELL?
Stem cell adalah Sel induk..sel induk biase ditemukan pada darah dalam uri dan tali pusat,serta sumsum tulang belakang. Pada orang dewasa sel induk juga sentiasa berperanan menggantikan sel-sel yang telah mati dan memperbaharui sel-sel yang telah rosak. Ia menjadi lemah apabila usia kita meningkat, keupayaan untuk mereplika sel akan menurun dan boleh terhenti.
"sel induk adalah sel yang amat penting dalam badan kita dan ianya perlu dilindung serta disokong untuk mengekalkan keadaannya. Di sinilah sel induk tumbuhan memainkan peranannya.


KEBAIKAN DAN KELEBIHAN (SESUAI UNTUK WANITA DAN LELAKI)
Meningkatkan pembaharuan sel dan keremajaan. [awet muda & anti penuaan] meningkatkan stamina dan tenaga [sesuai ahli sukan] meningkatkan dan melancarkan peredaran darah [meningkatkan keghairahan seks] meningkatkan sistem imunisasi dan tahap metabolisme [kuatkan antibodi] mengurangkan lemak yang berlebihan dan selulit [mengurangkan berat badan] menghilangkan jeragat, parut jerawat dan menyembuhkan jerawat [muda dan cantik] membantu dalam pembuangan toksin [melawaskan pembuangan air besar] Membantu memecahkan kokesterol dalam darah [mengelakkan serangan jantung] menguatkan folikel rambut [mengurang keguguran rambut] menguatkan otot jantung,wajah dan fajar [kembali seperti dara] memaksimumkan keanjalan dan melembapkan kulit [kulit tegang, cerah dan licin] mengurangkan risiko kanser dan membantu pesakit yang mempunyai penyakit jantung, sembelit, buasir, kencing manis, darah tinggi, strok, gout, migraine. Mengurangkan masalah katarak [penyakit mata] dan alahan makanan. Memanfaat kepada pesakit yang mempunyai osteoartritis dan osteoporosis [sakit lutut] mengurangkan simptom daripada kimoterapi seperti kulit terbakar, urat mati, loya dan kelesuan..
jika berminat sila inbox saya di facebook. terima kasih
FAKTA :-

No comments:

Post a Comment